Крижопільська селищна рада
Тульчинський район, Вінницька область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ВЗАЄМОДІЯ ФАХІВЦІВ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ ТА КОМАНД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ЗДО №6

Дата: 02.10.2024 16:50
Кількість переглядів: 123

Від взаємодії інклюзивно-ресурсного центру та команди психолого-педагогічного супроводу дитини у закладі дошкільної освіти залежить ефективність організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Основною метою співпраці ІРЦ із закладами освіти є кваліфікована підтримка та консультування для якомога ефективнішої допомоги дітям з особливими освітніми потребами.

Напрями взаємодії команди супроводу та ІРЦ:

- підтримка, сприяння організації діяльності  Команди супроводу;

- підтримка та моніторинг розвитку дитини;

- підтримка та моніторинг результативності роботи.

2 жовтня, відповідно до запиту директора Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №6 селища Крижопіль Людмили КАБАК, відбулося друге засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами за участю директора інклюзивно-ресурсного центру Тетяни ПАЦАЙ, фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Оксани ШУСТ та фахівця інклюзивно-ресурсного центру з логопедії Аліни ШЕВЧУК. Фахівці Крижопільського ІРЦ взяли участь у трьох засіданнях команд супроводу в закладі дошкільної освіти.

У червні 2024 року Кабінетом Міністрів України було ухвалено  Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року. Директор інклюзивно-ресурсного центру Тетяна ПАЦАЙ акцентувала увагу учасників засідання  на актуальних питаннях  про Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання та діяльність команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.

Під час засідання команд супроводу було ознайомлення і затвердження індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану, обговорювались питання надання корекційно-розвиткових послуг, складено перелік допоміжних засобів для навчання осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі дошкільної освіти, а також розглянули інші різні питання.

Усі люди мають сильні та слабкі сторони. Важливо вміти користуватися своїми сильними сторонами для того, щоб взаємодіяти у команді та покращувати її діяльність для досягнення бажаного результату у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Цього разу  ще раз пересвідчились, що учасники команд супроводу Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №6 вміло користуються своїми сильними сторонами.

Дякуємо організатору - директору Крижопільського ЗДО №6 Людмилі КАБАК, вихователю-методисту Віталіні КАЛЮСЕЦЬКІЙ, всім учасникам Команд супроводу закладу та батькам за оптимістичну і результативну зустріч.

Ефективна та постійна співпраця інклюзивно-ресурсного центру, закладу освіти та батьків – це і є той механізм, який реально працює!

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних