ВЗАЄМОДІЯ ФАХІВЦІВ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ ТА КОМАНД ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ЗДО №6
Від взаємодії інклюзивно-ресурсного центру та команди психолого-педагогічного супроводу дитини у закладі дошкільної освіти залежить ефективність організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Основною метою співпраці ІРЦ із закладами освіти є кваліфікована підтримка та консультування для якомога ефективнішої допомоги дітям з особливими освітніми потребами.
Напрями взаємодії команди супроводу та ІРЦ:
- підтримка, сприяння організації діяльності Команди супроводу;
- підтримка та моніторинг розвитку дитини;
- підтримка та моніторинг результативності роботи.
2 жовтня, відповідно до запиту директора Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №6 селища Крижопіль Людмили КАБАК, відбулося друге засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами за участю директора інклюзивно-ресурсного центру Тетяни ПАЦАЙ, фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Оксани ШУСТ та фахівця інклюзивно-ресурсного центру з логопедії Аліни ШЕВЧУК. Фахівці Крижопільського ІРЦ взяли участь у трьох засіданнях команд супроводу в закладі дошкільної освіти.
У червні 2024 року Кабінетом Міністрів України було ухвалено Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року. Директор інклюзивно-ресурсного центру Тетяна ПАЦАЙ акцентувала увагу учасників засідання на актуальних питаннях про Національну стратегію розвитку інклюзивного навчання та діяльність команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Під час засідання команд супроводу було ознайомлення і затвердження індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану, обговорювались питання надання корекційно-розвиткових послуг, складено перелік допоміжних засобів для навчання осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладі дошкільної освіти, а також розглянули інші різні питання.
Усі люди мають сильні та слабкі сторони. Важливо вміти користуватися своїми сильними сторонами для того, щоб взаємодіяти у команді та покращувати її діяльність для досягнення бажаного результату у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Цього разу ще раз пересвідчились, що учасники команд супроводу Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №6 вміло користуються своїми сильними сторонами.
Дякуємо організатору - директору Крижопільського ЗДО №6 Людмилі КАБАК, вихователю-методисту Віталіні КАЛЮСЕЦЬКІЙ, всім учасникам Команд супроводу закладу та батькам за оптимістичну і результативну зустріч.
Ефективна та постійна співпраця інклюзивно-ресурсного центру, закладу освіти та батьків – це і є той механізм, який реально працює!