УЧАСТЬ ФАХІВЦІВ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ У ЗАСІДАННЯХ КОМАНД СУПРОВОДУ
Організовуючи інклюзивне навчання у закладах загальної середньої освіти, директор закладу освіти керується Постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти», у якій зазначено, що «інклюзивне навчання учнів, у тому числі згідно з індивідуальним навчальним планом, здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти з урахуванням їх особливих освітніх потреб та особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу, адаптації та/або модифікації окремих навчальних предметів». Команда психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами з метою побудови якісного освітнього простору для учнів здійснює моніторинг розвитку дитини, аналізує засвоєння нею програмових вимог і, виходячи з цього, ухвалює рішення щодо підтвердження наявного рівня підтримки або, за потреби, його зміни, підлаштовуючись під конкретні навчальні вміння і можливості дитини. Отож 8 жовтня відповідно до запиту директора ліцею №1 селища Крижопіль Миколи МАРТИНЮКА відбулися позачергові засідання команд психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами з метою зміни рівня підтримки за участю фахівців інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Марії ПОЛІЩУК та фахівця інклюзивно-ресурсного центру з олігофренопедагогіки, дефектології Оксани РУДНІЦЬКОЇ.
На порядку денному були розглянуті такі питання:
- затвердження і схвалення індивідуальних програм розвитку та індивідуального навчального плану;
- зміна категорії освітніх труднощів та рівнів підтримки;
- надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг відповідно до встановлених рівнів підтримки та категорій освітніх труднощів;
- визначення корекційних засобів, котрі необхідні для надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.
Дякуємо за організацію діяльності усім учасникам команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти, активну співпрацю, розуміння та відповідальність у роботі!