Одним із основних напрямів діяльності Крижопільського інклюзивно-ресурсного центру є забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Важливою складовою цього процесу є участь фахівців ІРЦ у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу, що дає змогу об’єднати зусилля педагогів, батьків та фахівців задля створення оптимальних умов розвитку кожної дитини.

З цією метою 06.10.2025 року у Крижопільському закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №1 селища Крижопіль за запитом директора Тетяни БОНДАР було проведено засідання Команд супроводу з участі фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Оксани ШУСТ, фахівця інклюзивно-ресурсного центру з логопедії Катерини ДМИТРУК та фахівця інклюзивно-ресурсного центру з дефектології, олігофренопедагогіки Оксани РУДНІЦЬКОЇ.

Під час засідань розглядались такі питання:

1. Обговорення та затвердження індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами на 2025-2026 навчальні роки.

2. Надання корекційно-розвиткових послуг відповідно до рівня підтримки та категорій освітніх потреб (труднощів) для дитини з особливими освітніми потребами на 2025-2026 н. р.

3. Схвалення індивідуального навчального плану особи з особливими освітніми потребами.

4. Ознайомлення з Наказом Міністерства освіти і науки України від 09.12.24 №1713 «Про затвердження Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, яка здобуває дошкільну освіту», який набрав чинності з 01 вересня 2025 року.

Також 08.10.2025 року за запитом завідуючого філією Петра ШУЛИКА відбулось онлайн-засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у Крикливецькій філії ліцею №1 селища Крижопіль Крижопільської селищної ради, у якому взяли участь фахівець інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Марія ПОЛІЩУК та фахівець інклюзивно-ресурсного з дефектології, олігофренопедагогіки Оксана РУДНІЦЬКА.

 Під час зустрічі було розглянуто питання створення сприятливих умов для навчання дитини, узгоджено індивідуальні освітні траєкторії, а також обговорено рекомендації щодо адаптації  та модифікації освітнього процесу.

Фахівці ІРЦ надали методичні поради педагогічним працівникам та батькам, поділились досвідом щодо ефективних форм підтримки дитини і визначили подальші кроки у реалізації індивідуальної програми розвитку.

Співпраця фахівців Крижопільського ІРЦ, педагогічних працівників закладів освіти та батьків сприяє формуванню інклюзивного середовища, у якому кожна дитина має можливість для повноцінного навчання та розвитку.

Тож, хочемо подякувати педагогічним працівникам закладів освіти за відкритість до співпраці, взаєморозуміння та спільну роботу задля підтримки кожної дитини. Ваш професіоналізм і щоденна турбота про дітей сприяють особливому середовищу, у якому кожна дитина має можливість для навчання, розвитку та самореалізації.

Спільними зусиллями ми робимо освіту доступнішою та доброзичливішою, де кожна дитина відчуває підтримку та віру у свої можливості.

Фото без опису