ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ОЛЬГИ СКОРИК У РОБОТІ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ
Як часто педагогам, а особливо молодим фахівцям, доводиться витрачати силу-силенну часу на створення, пошук та підбір доступного за змістом дидактичного матеріалу на тому чи іншому етапі роботи з активізації або розвитку мовлення у дітей. І дуже важливо, щоб такі матеріали містили вправи та завдання з яскравими, цікавими для дітей ілюстраціями, були розроблені відповідно до інноваційних технологій, спрямовані на корекцію різних мовленнєвих порушень. У такому випадку допомагають багатофункціональні посібники, створені українськими логопедами-практиками, які в доступній та цікавій ігровій формі допомагають у засвоєнні нових знань, умінь та навичок, служать для всебічного розвитку дитини!
Фахівці інклюзивно-ресурсного центру комунальної установи «Крижопільський інклюзивно-ресурсний центр» уже не один рік у роботі з дітками використовують практичні посібники, створені Ольгою СКОРИК. Ольга Семенівна - логопед, корекційний педагог, авторка логопедичних посібників, організатор та співорганізатор Всеукраїнських заходів для спеціалістів корекційної освіти, авторка, ведуча семінарів та онлайн-проектів для логопедів. А знайомство із цим талановитим та творчим логопедом розпочалось із участі у її вебінарі «Моторне планування. Що потрібно знати логопеду?» з надзвичайно цікавим та доступним викладом матеріалу! З тих пір – участь у багатьох її творчих онлайн проектах («Логоритміка», «Запуск мовлення: гра, рух, ритм, слово», «Звуковимова від А до Я», «Сходинки до читання», «Шумові казки та ігри для розвитку слухового сприймання у дітей», «Складова структура слова») аж до участі в мегакрутому онлайн-клубі «Нейро-логопедія», який дійсно є справжньою знахідною як для початківців, так і для досвідчених фахівців, адже тут зібрані виступи більше 35-ти спеціалістів логопедії та нейропсихології з питань корекції різних мовленнєвих порушень!
Авторські посібники Ольги Семенівни на заняттях фахівців інклюзивно-ресурсного центру працюють чи не щодня, з їх допомогою відпрацьовуємо базові поняття для активізації, розуміння чи розвитку мовлення своїх учнів («Тук-тук, топ-топ-топ», «Я вчуся говорити», «Мої перші дієслова», «Ігрозвуки» (викликання та автоматизація ізольованої вимови голосних та приголосних звуків раннього онтогенезу у дітей з особливостями мовленнєвого розвитку), «Один чи багато: іменники однини та множини чоловічого та жіночого роду: 1,2,3,4,5 тип ССС», «Авторські ігри на автоматизацію навички читання», «Слова зі збігом приголосних», «Логопедичні завдання на автоматизацію приголосних звуків», казки-шумівки та ін.).
А ще більше цікавих завдань, авторських практичних матеріалів, логопедичних занять, лекцій з логопедії, нейропсихології та дефектології можна знайти на телеграм каналі «Логопедична ігротека»!
Щиро дякуємо Ользі Семенівні за вагомий внесок у розвиток української логопедії! Організовані Вами заходи надихають, дають розуміння та навчають, як працювати з різними мовленнєвими порушеннями, ваші посібники – чудові, багатофункціональні, яскраві, цікаві, з новітніми методиками та технологіями - стануть у нагоді кожному сучасному педагогу, який турбується про розвиток мовлення своїх дітей!