УЧАСТЬ ФАХІВЦІВ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ У ЗАСІДАННІ КОМАНДИ СУПРОВОДУ
Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у закладах освіти. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, проводить моніторинг її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає педагогам організувати інклюзивне навчання.
Важливим етапом впровадження інклюзивної освіти та виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені командою психолого-педагогічного супроводу.
Моніторинг проводиться з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку дитини з ООП, якості інклюзивної освіти у закладах освіти, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її цілям.
На кінець 2023/2024 навчального року, відповідно до запиту директора Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №5 смт Крижопіль Тетяни ГИЧАК, а саме 17 червня, відбулося підсумкове засідання Команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами за участю фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Марії ПОЛІЩУК та фахівця інклюзивно-ресурсного центру з логопедії Олени ЛИТВАК, на якому було проведено моніторинг динаміки розвитку особи з особливими освітніми потребами, поточне оцінювання змін і спрямування подальшої роботи на досягнення заданих цілей.
Таким чином, під час проведення моніторингу аналізувалася як динаміка розвитку дитини з особливими освітніми потребами, так і організація інклюзивного навчання у Крижопільському ЗДО №5. Адже лише спільна робота всіх членів Команди супроводу над розробленням індивідуальної програми розвитку та її реалізацією дає змогу отримати очікуваний результат.
Колектив «Крижопільського інклюзивно-ресурсного центру» щиро дякує батькам та педагогічним працівникам Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №5 за щоденний успіх наших вихованців, індивідуальний підхід, педагогічний такт, компетентність педагогів, які займаються з дітьми та плідну співпрацю у сфері розвитку інклюзивного навчання.