Інформація про приймання документів для призначення допомог, пільг та субсидій
До уваги громадян! Інформація про приймання документів для призначення допомог, пільг та субсидій.
Відповідно Постанови КМУ від 28.10.2020 р. № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов КМУ» з 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами для призначення різних видів допомог, пільг та субсидій приймаються від громадян управлінням соціального захисту населення районної держадміністрації лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний вебсайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг).
Питання ж приймання документів для призначення державних соціальних допомог, пільг та субсидій (всього 67 видів) з 1 січня 2021 року покладається на рівень територіальних громад. Тобто всі звернення прийматимуть спеціалісти відділу надання адміністративних послуг управління соціального захисту населення та охорони здоров’я Крижопільської селищної ради або уповноважені особи старостинських округів та у цифровому форматі передаватимуть їх для ухвалення рішень до відповідного органу соціального захисту населення районного рівня.
Для призначення житлової субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає :
заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі за формою, встановленою Мінсоцполітики ;
декларацію про доходи й витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, встановленою Мінсоцполітики;
- довідки про доходи — у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
- довідка про склад сім’ї;
- копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
- договір наймання (оренди) житла (у разі наявності).
Для більш детальної інформації щодо порядку оформлення, пакету документів, необхідних для призначення того чи іншого виду допомоги, пільг та субсидій можна звернутись до спеціалістів відділу надання адміністративних послуг зателефонувавши за номером (04340) 2-24-43.