Питання, пропозиції та ідеї, які стосуються створення логотипу та бренду громади, можна надсилати на:info.krz@ukr.net, та номер телефону +380673281151:
Заповнені анкети можна залишити у приймальні селищного голови або надіслати фото за вищевказаною адресою до 31липня 2022 року.
Усім відомо про важливість брендингу для розвитку громади, адже саме бренд та його вміла промоційна кампанія дає можливість створити неповторний образ малої батьківщини, підвищити її впізнаваність, зацікавити туристів та залишити у них унікальні та незабутні спогади.
У межах нашого проєкту з робробки візуального ключа робоча група, на волонтерських засадах, кілька місяців працювала над розробкою логотипа Крижопільської громади.
Настав час створити логотип, який створюватиме ідентику та нашу впізнаємість, логотип, який стане символом громади і буде використовуватись для її популяризації, реклами та кореспонденції.
Члени робочої групи підвели підсумки проведення конкурсу дитячого малюнку “Крижопіль - місто моєї мрії” та визначили переможців в трьох вікових категоріях. Усі переможці отримають подарунки від керівництва громади та депутата обласної ради.
У Крижопільській громаді триває процес визначення її власного бренду. З цією метою ведеться активний діалог із мешканцями, вивчаються їх власні думки про переваги Крижополя, його сильні сторони і колір, з яким асоціюється громада.
26 липня, начальник відділу економічного, регіонального та агропромислового розвитку селищної ради Сергій Роговський представив презентацією на тему: “Брендбук громади і правила застосування фірмового стилю” .
Шановні мешканці Крижопільської селищної територіальної громади. З метою розробки логотипу громади, який би уособлював громаду-лідера: сучасну, інноваційну, привабливу для бізнесу, життя та відпочинку; сприяв формуванню спільної ідентичності сіл громади та використовувався в рекламних та інших заходах.