Відбулося засідання з розробки візуального ключа громади
26 липня, начальник відділу економічного, регіонального та агропромислового розвитку селищної ради Сергій Роговський представив презентацією на тему: “Брендбук громади і правила застосування фірмового стилю” .
На засіданні робочої групи було визначено, що брендбук громади повинен містити обов’язкові елементи, без яких він бути не може:
Мати чітку «геометрію» і правила застосування логотипу та додаткових фірмових елементів.
Чітко задокументовані основні та додаткові кольори в Pantone, CMYK, RGB, WEB.
Затверджені шрифти.
Правила застосування фірмового стилю на різних рекламних носіях та будь-яких інших елементах.
Правильно створений брендбук дозволить виділити Крижопільську громаду з поміж інших громад, буде допомагати формувати позитивний її імідж. Чіткі правила оформлення та розміщення логотипу та додаткових елементів зроблять їх універсальними та впізнаваними.