Заключне засідання Робочої групи з підготовки створення логотипу та бренду Крижопільської селищної територіальної громади з розробки бренду
Усім відомо про важливість брендингу для розвитку громади, адже саме бренд та його вміла промоційна кампанія дає можливість створити неповторний образ малої батьківщини, підвищити її впізнаваність, зацікавити туристів та залишити у них унікальні та незабутні спогади.
26 січня відбулося заключне засідання Робочої групи з підготовки створення логотипу та бренду Крижопільської селищної територіальної громади з розробки бренду з розробки візуального ключа Крижопільської селищної територіальної громади, на якому було презентовано перші зразки сувенірної продукції з обраним крижопільчанами брендом.
Місяці роботи, креативу, консультацій, обговорень та опитувань завершено. Тепер ми маємо свій бренд, який допоможе нам презентувати себе новим зовнішнім аудиторіям.
17 лютого, на черговій 29 сесії 8 скликання Крижопільської селищної ради, депутатам для затвердження буде представлено бренд громади.
За його створення вкотре дякуємо юним дизайнеркам Марії та Діані Оніщенко, студенткам І курсу факультету образотворчого мистецтва і дизайну Київського університету імені Бориса Грінченка. Під час засідання дівчатам було вручено подяки, марки та брендовані футболки. Невеликі подарунки отримали також найактивніші учасники Робочої групи.
У завершальному слові засідання депутат Вінницької обласної Ради Юрій Василишен відмітив: "Ми маємо можливість популяризувати громаду за допомогою новоствореного бренду. Це, стовідсотково, нова сторінка в історії Крижопільської громади." Секретар селищної ради Ігор Василишин подякував комісії за внесок у культурний розвиток громади. Заступник селищного голови Валентина Чабанюк побажала Марії та Діані Оніщенко успіху в усіх їхніх починаннях та вагомих творчих здобутків.