Проведення тижня «Лего-марафону!» на корекційно-розвиткових заняттях у фахівців інклюзивно-ресурсного центру
Кольорові пластикові кубики, відомі як Legos, розважають дітей (і дорослих) по всьому світу протягом багатьох років. "Лего" - це символ нескінченної творчості і гри. У 1932 році Крістіансен Оле Кірк, тесля з Біллунд (Данія), заснував компанію Lego з виробництва дерев'яних іграшок. У 1949 році Lego Group почала виробництво знаменитих на сьогоднішній день деталей на придбаній машині для лиття під тиском, але велику популярність отримала лише в 1958 році, коли був змінений вид деталей (кубиків). Саме 28 січня компанія «Лего» запатентувала вид деталей конструктора. У 2017 році Lego став найпотужнішим брендом у світі.
Конструктор «Лего» сприяє розвитку соціальної складової, адже заохочує до ігор друзів та сім’ї. Сьогодні можна сміливо стверджувати, що конструктор "Лего" розвиває у дітей винахідливість, уяву та творчі здібності. Також конструктори дозволяють розвивати творчу уяву, дають дитині можливість представити себе в ролі архітектора, конструктора машин і літаків, влаштовувати ігри, повністю збудовані на основі зібраних моделей конструктора, а універсальність елементів дає необмежений простір для реалізації самих незвичайних фантазій і проєктів, творчості, де обмежувачем служить тільки кількість наявних цеглинок. Дорослі, які беруть участь в складанні конструктора разом з дітьми, нерідко не можуть відірватися від конструктора з яскравою покроковою інструкцією, здатного викликати інтерес і захоплення у кожного.
На сьогодні конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять. LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування. У перекладі з датської LEGO означає «грай добре» у цьому ще раз переконались фахівці інклюзивно-ресурсного центру Крижопільського ІРЦ, а з ними і вихованці на корекційно-розвиткових заняттях. Цього тижня кожен фахівець інклюзивно-ресурсного центру знайшов щось корисне для себе та для своїх занять. Адже така популярність цілком обґрунтована.
По-перше, робота з LEGO-цеглинками вчить дітей творчо мислити, знаходити взаємозв’язки, будувати ланцюжки логічних суджень, планувати свої дії, висловлювати власну думку, сприяє корекції психічних процесів та подоланню порушень мовлення у дітей.
По-друге, заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості корекційно-розвиткових занять.
LEGO дало можливість фахівцям інклюзивно-ресурсного центру глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і на практиці реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Використовуючи надзвичайно багату палітру гри з конструктором, яка охоплює конструкторсько-будівельну, сюжетно-рольову, розвивальну, рухливу гру та гру за уявою; гру індивідуальну, самостійну та гру в парах; гру з однолітками та з дорослим тощо, ми, фахівці інклюзивно-ресурсного центру внесли свій незамінний вклад у всебічний розвиток дитини.
Надіємось, що іграшка, яка увірвалась в життя дітей і міцно тримає першість вже багато років буде ще довго захоплювати дітлахів в усьому світі.