ТРЕНІНГ ДЛЯ АСИСТЕНТІВ ВИХОВАТЕЛІВ НА ТЕМУ «ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ТА ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА»
Кожен день - новий шанс стати кращим.
Навіть якщо сьогодні щось не вийшло, завтра в тебе буде ще одна спроба.
Не зупиняйся, не здавайся! У тебе більше можливостей, ніж ти думаєш.
Чи може педагог, який не приймає себе, не впевнений у собі, у своїх можливостях, виховати щасливих, впевнених у собі дітей, яким було б притаманне почуття власної гідності?
Відомо, що шлях до себе, до прийняття себе лежить через саморозкриття, «дорогу здолає той, хто йде», і лише власний досвід створює гармонійне обличчя справжнього майстра.
Давня мудрість говорить: «Ми довго вчимо інших того, чого повинні навчитися самі». Тому, ми з вами визнаємо відповідальність за навчання та виховання молодого покоління, звичайно почнемо із себе: самоаналізу, усвідомлення власної діяльності, власних бажань, цілей щодо професійної діяльності. Ваша успішна професійна діяльність значною мірою залежить від того, як ви себе мотивуєте, наскільки ви усвідомлюєте свої професійні мотиви й актуалізуєте для себе найбільш ефективні з них: такими словами звернулись фахівці інклюзивно-ресурсного центру комунальної установи «Крижопільський інклюзивно-ресурсний центр» до учасників, а саме асистентів вихователів. Для яких 21 березня було організовано та проведення тренінг на тему «Професіоналізм та особистісне зростання педагога» метою якого було:
- ознайомити з психологічними основами особистісного зростання;
- актуалізувати потребу позитивних змін особистості педагога для підвищення
професіоналізму та продуктивності педагогічної праці;
- сформувати здатність самопізнання та самовизначення, прийняття себе, як
особистості педагога;
- допомогти у виробленні позитивної Я-концепції для найповнішого розкриття
своїх потенційних можливостей.
На початку заходу директор інклюзивно-ресурсного центру Тетяна ПАЦАЙ зазначила:
« Щорічно, 21 березня відзначають Міжнародний день людини із синдромом Дауна.
На знак толерантності, поваги та солідарності до людей із синдромом Дауна, сьогодні колектив Крижопільського ІРЦ також долучився до всесвітнього флешмобу «Шкарпетуйся!».
Одним із символів цього дня були різнобарвні шкарпетки, які нагадують хромосоми і є
веселим, яскравим способом підкреслити індивідуальність і свою унікальність.
Щоби привернути увагу до важливості інклюзивності та підтримки людей із синдромом
Дауна, Ваші колективи також можуть долучитися до всесвітнього флешмобу «Шкарпетуйся!» - одягніть непарні шкарпетки і зробіть пост у соцмережах із хештегом #шкарпетуйся.»
Також, Тетяна Пацай звернула увагу на статистичні дані з питання інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, а саме:
- у громаді функціонує 8 закладів дошкільної освіти, з них: 5 закладах дошкільної освіти Крижопільської селищної ради організовано інклюзивне навчання у 10-ти групах навчається 17 дітей з особливими освітніми потребами та 10 асистентів вихователів працює з вихователями в дитячих садочках.
Як завжди завітала до нас на тренінг Олена Олександрівна КРУПЕЛЬНИЦЬКА - головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Крижопільської селищної ради.
Розпочали тренінг, як зазвичай з правил, а далі для покращення самопочуття провели вправу «Хто я?».
За допомогою вправи-енерджайзер учасники змогли краще пізнати один одного.
Повідомивши тему тренінгу, визначили, що ж означає термін «Професіонал».
А як стати професіоналом без самомотивації, адже вона є найважливішим аспектом на шляху до успіху, щоб це донести до наших учасників провели вправу «Баланс бажаний та реальний» після якої дали 10 порад до самомотивації.
Щоб переключитись провели гарну вправу на увагу, яку наші учасники зможуть використовувати зі своїми вихованцями.
Наступною вправою була «Ловець блага» мета якої у всьому знаходити позитив, а нагородою за свої старання стали символічні медалі.
Незважаючи на те, що у нас свої прагнення і сподівання, мрії і бажання, різні вміння і здібності, але є речі які нас об’єднують, це стало зрозуміло після вправи «Клубок», яка нас поєднала – створивши гармонію, досягнути її ми змогли тому, що були об’єднанні однією метою.
На підсумок тренінгу розповіли «Притчу про трьох робітників», яка вчить нас, що «щастя і успішність педагога багато в чому залежить від того, який сенс він вкладає у свою працю, як багато він працює над собою, своїм зростанням, своєю незамінністю».
Завершили тренінг «Притчею про олівець» та на згадку подарували скромні подаруночки з невидимою силою, схожими на наших учасників, адже і вони мають покликання в своїх гарячих серцях.
Хочемо щиро подякувати усім учасникам тренінгу за довіру, відкритість, інтерес, з яким вони сприймали кожне завдання.
Бажаємо вірити у себе, у те, що ви унікальні, у вас є всі можливості досягти свого, саме свого успіху, який не схожий на інші, тому що він ваш.
Ми знаємо, що кожен з вас це діамант, який осяває душу усіма гранями свого педагогічного дару, який плекає дитину на засадах добра, виховуючи інтелектуальну еліту суспільства.