ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ООП У КРИЖОПІЛЬСЬКОМУ ЗДО №6
«Сила команди в кожному окремому учаснику.
Сила кожного учасника - в команді»
(Філ Джексон)
Важливим етапом виконання індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з особливими освітніми (ООП) потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР. За результатами моніторингу, який забезпечується злагодженою роботою Команди супроводу в закладі освіти, надалі планується постановка цілей та завдань у роботі з дитиною з ООП.
Відповідно до запиту директора Крижопільського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №6 селища Крижопіль, 18 грудня 2024 року відбулись засідання трьох команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами за участю фахівців комунальної установи «Крижопільський інклюзивно-ресурсний центр» Оксани ШУСТ – фахівця інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології та Аліни ШЕВЧУК – фахівця інклюзивно-ресурсного центру з логопедії.
На порядку денному були розглянуті такі питання:
1. Моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами за підсумками І кварталу 2024-2025 н.р. згідно поставлених цілей індивідуальної програми розвитку;
2. Схвалення індивідуальних навчальних планів терміном на зимовий період.
Дякуємо за розуміння та відповідальність до своєї роботи, активну співпрацю на шляху до створення ефективного інклюзивного середовища усім учасникам команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у Крижопільському ЗДО №6!