Крижопільська селищна рада
Тульчинський район, Вінницька область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ У КРИЖОПІЛЬСЬКОМУ ІРЦ

Дата: 13.12.2024 15:25
Кількість переглядів: 29

Музичні інструменти допомагають розвивати у дітей увагу, пам'ять, почуття ритму і гармонії, а також вчать дисципліни та відповідальності.

Пітер Ремік

Музична діяльність відіграє важливу роль у розвитку дітей в різні періоди їхнього життя. Музика має корисний вплив на розумовий, емоційний, соціальний, фізичний та мовленнєвий розвиток дитини.

Музична діяльність включає в себе не тільки сприйняття музичних творів, але і виконання музики самими дітьми - спів, гра на музичних інструментах, музично-ритмічні рухи.

Використання музичних інструментів стимулює мислення, увагу та сприйняття оточуючого світу. Мелодії і ритми музики впливають на розвиток пам'яті, уяви та творчих здібностей дитини.

Фахівці комунальної установи «Крижопільський інклюзивно-ресурсний центр» активно використовують музикотерапію, користуючись набором нескладних музичних інструментів: дзвіночки, бубон, сопілка, цимбали, маракаси, металофон, кастаньєти, губна гармошка, ложки, металевий трикутник та ін. Під час надання корекційно-розвиткових послуг фахівці інклюзивно-ресурсного центру підбирають вправи, ігри та завдання для різноманітного, часто нестандартного, застосування музичних інструментів, спрямованого на досягнення мети та цілей заняття.

Використання музичних інструментів фахівцями Крижопільського ІРЦ на корекційно-розвиткових заняттях сприяє: розвитку слухової уваги та слухового контролю; розвитку фонетико-фонематичної сторони мовлення (фонематичні процеси, артикуляційна гімнастика, звуковимова); розвитку просодики (відчуття ритму, темпу, сили звучання, модульованості та інтонаційного забарвлення голосу, тембру); корекції та розвитку мовленнєвого дихання; збагаченню лексичного запасу та граматичної будови мовлення (назви музичних інструментів, жанрів, функціональне призначення предметів, зображених на картинках); розвитку зв'язного мовлення; формуванню комунікативних вмінь; корекції психоемоційних станів та поведінки; знятті м'язової напруги, релаксація; розвитку пізнавальної активності, сенсорної сфери.

За допомогою різних музичних інструментів, пісень та мелодій, на корекційно-розиткових заняттях дитина може: виконувати завдання, спрямовані на розуміння зверненої до неї мови; розвивати вміння диферен­ціюрвати слова, близькі за звучанням; вивчати нові слова та фрази, створюючи асоціації, які сприяють запам'ятовуванню інформації та формуванню пам'яті дитини. Наприклад, ритмічні мелодії, відпрацьовані за допомогою музичних інструментів, можуть допомогти зосередитися, запам'ятати числа, кольори або назви об'єктів, зняти напруження та збільшити вміння фокусуватися на конкретному завданні.

Отже, можна впевнено стверджувати, що робота з музичними інструментами на корекційно-розвиткових заняттях стимулює розвиток соціальних навичок у дитини і розвиває творчість та фантазію, сприяє розкриттю її потенціалу та самовираженню. Тому, музичні інструменти варто широко використовувати у навчально-виховній роботі з дітьми різного віку для кращого та всебічного розвитку.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних