Визначено основні завдання у роботі Комісії на найближчу перспективу
Сьогодні, 25 листопада, відбулося засідання робочої групи з питань мобілізації надходжень та залучення додаткових резервів наповнення дохідної частини бюджету Крижопільської селищної територіальної громади. Провела засідання заступниця селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ганна МОСТОВИК. У його роботі також взяв участь секретар селищної ради Ігор ВАСИЛИШИН.
У ході засідання розглянули виконання бюджету Крижопільської селищної територіальної громади за 9 місяців. Йшлося в основному про доходи, оскільки саме вони визначали тему засідання робочої групи. Як зазначила виступаюча з цього питання заступник начальника фінансового управління селищної ради Олена КАТАШИНСЬКА, до бюджету нашої громади за 9 місяців поточного року надійшло власних і закріплених доходів 110 млн 131 тис. грн. Виконання складає 109,9 відсотка – це ще «плюс» 9,9 млн грн. Приріст надходжень загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року становить 27,6 відсотка або 23,8 млн грн. Таке значне зростання вона пояснила збільшенням мінімальної заробітної плати, сплатою за оренду паїв, збільшенням надходження від акцизного податку. Серед основних джерел надходжень назвала ПДФО, яке становить 62,7 відсотка від загальних надходжень, акцизний податок, місцеві податки і збори тощо. Надходження до спеціального фонду склали 8,3 млн грн без трансфертів, що на 64,8 відсотка більше від уточнених планових показників. Надходження зросли із збільшенням благодійної допомоги.
За цим заступниця селищного голови Ганна МОСТОВИК ознайомила присутніх на засіданні із результатами роботи Комісії з обстеження суб’єктів господарювання щодо правомірності здійснення підприємницької діяльності, повноти сплати податків і зборів до місцевого бюджету, моніторингу легалізації найманої праці на території громади за 9 місяців 2024 року.
Зокрема, вона зазначила, що Комісія працювала ефективно – результати видимі. За 9 місяців створено 128 нових суб’єктів господарювання. З них - 1 громадську організацію, 1 благодійний фонд, 2 фермерських господарства. 14 суб’єктів господарювання, правда, закрилися, але станом на сьогодні діють 110 ФОП, які забезпечили надходження до бюджету з початку року в розмірі 1 млн 200 тис. грн. Отож, як резюмувала, Комісія має продовжувати працювати у цьому напрямку далі.
Про вагомі надходження до бюджету від продажу права оренди земельних ділянок комунальної власності на земельних торгах у формі електронного аукціону доповів начальник відділу земельних відносин виконавчого комітету селищної ради Володимир БАЛЮК.
Також на засіданні обговорили питання продажу об’єктів нерухомого майна комунальної власності та причини виникнення податкового боргу, заходи для його зменшення в розрізі фізичних та юридичних осіб.
Насамкінець на засіданні визначено пріоритетні напрямки та основні завдання у роботі комісії на найближчий час, які будуть сприяти нарощуванню доходів і зміцненню позитивних тенденцій щодо наповнення бюджету громади.