КОМАНДНА ВЗАЄМОДІЯ ПЕДАГОГІВ КОЛЕКТИВУ СОКОЛІВСЬКОГО ЗДО (ЯСЛА-САДОК) ТА ФАХІВЦІВ КРИЖОПІЛЬСЬКОГО ІРЦ
Однією з важливих умов впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти є організація професійного співробітництва команди психолого-педагогічного супроводу, результатом якого має стати освітнє середовище, максимально сприятливе для різнобічного розвитку всіх вихованців, у тому числі й дітей з особливими освітніми потребами.
З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами, які виховуються у дошкільних закладах освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Команда супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у закладі освіти. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з ООП в освітнє середовище та допомагає педагогам організувати інклюзивне середовище.
Отже, керуючись наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» та відповідно до запиту директора Соколівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) с. Соколівка, 22 жовтня фахівець інклюзивно-ресурсного центру з практичної психології Марія ПОЛІЩУК та фахівець інклюзивно-ресурсного центру з дефектології, олігофренопедагогіки Оксана РУДНІЦЬКА взяли участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
На порядку денному були розглянуті такі питання:
- обрання секретаря команди супроводу;
- затвердження Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини в закладі та розподіл обов’язків між учасниками засідання; індивідуальної програми розвитку дитини з ООП;
- результати спостереження за дитиною протягом двох тижнів;
- розробка індивідуальної програми розвитку дитини на 2024-2025 навчальний рік;
- визначення корекційних засобів, необхідних для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Завдяки злагодженій роботі кожного члена команди, включаючи батьків, були прийняті відповідні рішення щодо побудови освітнього та корекційно-розвиткового маршруту дитини на цей навчальний рік. Вдячні за співпрацю! Успіхів нам усім та мирного неба!