НАВІЩО ПРОВОДИТИ ОПИТУВАННЯ МЕШКАНЦІВ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
НАВІЩО ПРОВОДИТИ ОПИТУВАННЯ МЕШКАНЦІВ ТА БІЗНЕСУ ПІД ЧАС РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ?
❗️ При підготовці аналітичних матеріалів здійснюється збір інформації щодо потреб (проблем) бенефіціарів (з розподілом за статтю та віком, а також різними соціально-демографічними категоріями), розвитку окремих частин територіальної громади, які відрізняються специфікою проблем соціально-економічного розвитку, які потребують вирішення на місцевому (регіональному) рівні та розкриття потенціалу, а також функціональних типів територій, що визначені у відповідності до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
❗️Одним із джерел інформації для визначення стану розвитку територіальної громади можуть бути результати анкетного та/або інтерактивного опитування заінтересованих сторін, результати проведення фокус-груп та інше.
❗️Надзвичайно важливо проводити опитування мешканців та бізнесу під час розроблення стратегії розвитку територіальної громади, тому, що опитування – це один із способів залучення частини заінтересованих сторін та додаткове джерело інформації.
Варто:
🔷 дослідити думку жителів щодо поточної ситуації в громаді та щодо їхніх очікувань;
🔷 дослідити думку представників бізнесу щодо поточної ситуації інвестиційного клімату та щодо проблем, які ускладнюють розвиток бізнесу;
🔷 порівняти результати аналізу, який здійснила робоча група, із оцінкою ситуації жителями громади та представниками бізнесу.