Крижопільська селищна рада
Тульчинський район, Вінницька область
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян в Крижопільській селищній раді за 2022 рік

Дата: 30.01.2023 14:01
Кількість переглядів: 202

 

Звернення громадян – це основна форма реалізації громадянами свого конституційно закріпленого права на участь в управлінні державними і громадськими справами, можливості впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності. Саме звернення відображають очікування людей на забезпечення стабільної роботи органів влади, встановлення належного правопорядку, можливості вирішення місцевих проблем.

Крижопільська селищна рада в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348.

Робота посадовців Крижопільської селищної ради спрямована на забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, створення умов для реалізації громадянами свого конституційного права на звернення.

 

Упродовж 2022 року до селищної ради надійшло 209 звернень  громадян, це  на 65%  менше ніж у минулому році, так як діють обмеження пов’язані із коронавірусом COVID-19 та введення воєнного стану.

Із усіх звернень за 2022 рік було 3 повторних, 18 колективних. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питань перейменування вулиць населених пунктів,  про призупинення підняття тарифів на центральне водопостачання та водовідведення, ремонту доріг і вулиць. За цими зверненнями заявникам надані відповідні роз’яснення згідно з чинним законодавством.

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян стосувалися аграрної політики та земельних відносин,   соціального захисту, вирішення житлово-комунальних питань, культури та культурної спадщини, виділення матеріальної допомоги,  та ін.

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян:

  • за формою надходження надійшло: поштою - 4; на особистому прийомі - 63; через уповноважену особу – 5; через органи влади – 8; засобами електронного звязку - 3; засобами телефонного звязку – 6.
  • кількість питань, порушених у зверненнях: земельних відносин – 23; соціального захисту – 12; комунального господарства – 13; житлової політики – 6, тощо.

 

За отриманням матеріальної допомоги на лікування звернулися 86 осіб, відповідно до розпоряджень селищного голови, за результатами розгляду заяв комісією про надання разової грошової допомоги за зверненнями громадян у невідкладних випадках за рахунок коштів місцевого бюджету, виплачено 118 тисяч гривень для 65 осіб.

За зверненнями громадян з метою отримання допомоги на поховання Захисника України, який загинув під час відсічі та стримування збройної агресії, виплачено 320 тисяч гривень для 16 осіб.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» усі звернення, які надходили до селищної ради, розглядалися в передбачені законом терміни. З усіх звернень вирішено позитивно 82, дано роз’яснено згідно з чинним законодавством на 117 звернень, відмовлено не було.

 

Звернення «Про доступ до публічної інформації» зареєстровано  23 звернень та у п’ятиденний термін усім надано кваліфіковану відповідь працівниками селищної ради.

За звітний період на особистому прийомі до селищного голови було зареєстровано 52 звернення. Всі вони вирішені оперативно та з позитивним результатом.

Звертається особлива увага на звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги. Такі звернення розглядаються у першочерговому порядку. За звітний період розглянуто звернень від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій – 20, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 38, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 9.  Найчастіше заявниками порушувались питання:

соціального захисту,

ремонту доріг територіальної громади,

вирішення земельних спорів,

допомоги у вирізці аварійних дерев,

надання роз’яснень із земельних питань,

надання матеріальної та гуманітарної допомоги у вигляді продуктів харчування та засобів гігієни,

відновлення руху рейсових автобусів по селах громади,

щодо охорони здоров’я,

житлової політики та інші.

 Функціонує «гаряча» телефонна лінія, затверджено графік  її роботи, ведеться облік усних звернень громадян, проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.

Щоденно з 8-00 до 17-15 жителі, гості та ВПО громади мають можливість отримати консультативну та інформаційну  допомогу   спеціалістом І категорії відділу загального, організаційного та інформаційно-технічного забезпечення апарату селищної ради, відповідальної за звернення громадян за контактним  телефоном +380673281151

           Крижопільська селищна рада надає можливість громадянам звертатися до керівництва за допомогою електронного зв’язку. На сайті селищної ради доступні послуги е-врядування: е-звернення, е-петиція,  е-звернення до посадовця (селищного голови). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу kryzhopil_sel_rada@ukr.net .

Керівництвом селищної ради взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом громадян пільгових категорій, зокрема учасників війни та бойових дій, учасників антитерористичної операції на сході, членів багатодітних сімей та одиноких матерів, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи та внутрішньо переміщених осіб.

 Слід зазначити, що працівники селищної ради відповідально ставляться до виконання доручень при розгляді питань, які порушуються громадянами.

У приміщенні селищної ради на інформаційних стендах розміщені графіки особистого прийому громадян посадовими особами Крижопільської селищної ради та її виконавчих органів,  відповідні графіки прийомів було доведено до відома населення  через дошки оголошень у старостинських округах громади.

На офіційному сайті селищної ради у розділі «Звернення громадян»  розміщено графіки особистого прийому керівництва селищної ради, Тульчинської районної ради, Тульчинської РВА; графіки виїзного прийому; консультації з громадськістю.

Відповідно до розпорядження селищного голови від 20.06.2022 року  «Про організацію проведення виїзного прийому громадян» було створено робочу групу та організовано виїзд працівників селищної ради (соціальний захист, служба у справах дітей, поліцейський громади, тощо) у старостинські округи, з метою надання послуг жителям округу.

Підсумки роботи із зверненнями громадян заслуховувалися на засіданні виконавчого комітету селищної ради від 21.10.2022 № 250 «Про стан роботи із зверненнями громадян у Крижопільській селищній раді за 2022 рік». Керівникам структурних підрозділів наголошено про обов’язкове дотримання норм чинного законодавства щодо організації розгляду звернень громадян.

Керівництво Крижопільської селищної ради, старости старостинських округів та працівники і надалі будуть створювати всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх конституційних прав на звернення та дотримуватись виконання Указів Президента та Закону України «Про звернення громадян».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.