До уваги громадян, які отримали смс-повідомлення про переказ через Western Union для отримання грошової допомоги від міжнародних організацій
Western Union - це міжнародна система термінових грошових переказів, що об’єднує понад 200 країн і територій.
Коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги людям, що залишили заяву на платформі єДопомога, вона надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код) для отримання готівки.
Нагадуємо, рішення щодо надання допомоги приймають міжнародні організації. Пріоритетними є вразливі групи людей, зокрема внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, пенсіонери, одинокі батьки, які самостійно виховують дітей, малозабезпечені сім'ї.
Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням
https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer
Ви можете отримати грошовий переказ двома способами:
• Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо ви є клієнтами ПриватБанку, Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку)
• Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів: ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укргазбанк, Українська фінансова група, а також Укрпошта, Нова пошта
Які документи треба для отримання готівки у відділенні банку?
• Паспорт громадянина Україна
• ID картка
• Цифрові версії зазначених документів у державному мобільному додатку “Дія” (приймається усіма партнерами, крім Ощадбанку)
• Закордонний паспорт
Що робити у разі проблем з перерахуванням грошової допомоги?
• Якщо ви не можете переказати готівку на свій рахунок онлайн, відвідайте будь-яке відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група)
• Якщо ви не можете отримати готівку у відділенні партнера Western Union, зателефонуйте нам за безкоштовним номером телефону 0800600122