Крижопільська селищна рада
Тульчинський район, Вінницька область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

В Крижопільській ДПІ говорили по електронні сервіси та РРО

Дата: 05.01.2022 10:08
Кількість переглядів: 413

Фото без описуНачальником Крижопільської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області Майєю Куцоконь, нещодавно, було проведено зустріч з платниками податків, під час якої надано роз’яснення щодо питання РРО/ПРРО, а саме:

- як громадяни можуть отримати довідку про доходи онлайн, скриставшись Е-кабінетом.

Крижопільська ДПІ ГУ ДПС Вінницькій області звертає увагу громадян, що вони можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет» для отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), а також підготувати, заповнити та надіслати в електронному вигляді до контролюючих органів декларацію про майновий стан і доходи.

В розділі «ЕК для громадян» Електронного кабінету для отримання відомостей про доходи слід обрати «Запит про суми виплачених доходів». Запит формується фізичними особами - платниками податків з використанням електронного цифрового підпису фізичної особи будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua.

Після входу до «Електронного кабінету» необхідно:

- ввійти до його приватної частини обравши відповідного надавача електронних довірчих послуг;

- обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія, або у відповідному каталозі на персональному комп’ютері;

- вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти».

У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором.

Майя Куцоконь зазначила, що фізичні особи - платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» Запиту зазначають лише номер паспорта. Після заповнення необхідно натиснути «Підписати та надіслати» або «Зберегти чернетку» та «Підписати та надіслати». Якщо при заповненні Запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система вкаже на «Помилки», виділивши рожевим кольором відповідні поля. Необхідно виправити помилки та знову натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису така ж сама, як і процедура входу в особистий кабінет. Далі система запропонує обрати спосіб отримання інформації. Наприклад: «Електронний кабінет». Відправлений Запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в приватній частині особистого кабінету. Після обробки Запиту до особистого Електронного кабінету надходить повідомлення (відповідь на Запит). Натиснувши на це повідомлення відкривається інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, яка замовлялася. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.

Які дії платників податків, якщо відбулась зміна даних облікової каркти ФО

Майя Куцоконь повідомила, що у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо) фізичній особі:

1. Необхідно подати заяву за ф. № 5ДР (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822):

– до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

– до будь-якого податкового органу якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення Заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія - необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

2. Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:

– до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

– до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.

3. Картка платника податків, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків видається за умови пред’явлення податковому органу, до якого подавалась Заява за ф. № 5ДР, паспорта з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документа (довідки) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Зустріч пройшла в атмосфері взаєморозуміння та поваги і завершилася у форматі «запитання-відповіді». Громадянам надано для використання власну продукцію (листівки) щодо зазначеного роз’яснення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних