У Крижопільській селищній раді запрацював муніципальний чат-бот СВОЇ

Дата: 23.09.2021 13:07
Кількість переглядів: 189

Чат-бот СВОЇ розроблений для покращення взаємодії громадян із селищною радою. Сервіс впроваджується селищною радою за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується урядом Швейцарії. Чат-бот СВОЇ кілька місяців працюватиме в тестовому режимі. За цей час розробники будуть опрацьовувати відгуки крижопільчан та вдосконалювати роботу сервісу.

Щоб користуватись чат-ботом СВОЇ, достатньо мати на смартфоні Viber або Telegram. Спеціальний додаток завантажувати не потрібно. Актуальні посилання та QR-коди для підключення до сервісу можна знайти на сторінці: https://krzgromada.gov.ua/municipalnij-chatbot-svoi-09-17-04-23-09-2021/.  Щоб розпочати роботу із чат-ботом, потрібно натиснути  «Розпочати/Start».  Чат-бот містить чотири блоки: «Послуги», «Я+Влада», «Моя громада»,   

У блоці «Послуги» громадяни можуть дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП чи знайти, як замовити послугу онлайн. Cеред доступних сервісів — замовлення різних документів, наприклад, витягу про земельну ділянку, довідки про відсутність судимості, замовлення індивідуального номерного знака, довідки з реєстру нерухомості, послуги єМалятко, відкриття ФОП, отримання ліцензій та дозволів, замовлення довідки про склад сімї, подання заяви на реєстрацію місця проживання та зняття з реєстрації, подання заяви на допомогу по безробіттю тощо.  

Діалог боту покроково надає інформацію про порядок та умови отримання послуг, залежно від конкретної ситуації (вік, громадянство, де видані документи /підконтрольна Україні чині територія/), які можуть впливати на умови отримання послуги, вартість та строки надання послуг, інформацію про місце отримання послуг, про відділення ЦНАП та містить певні застереження, визначенні законодавством.
 
Блок «Я+Влада» дозволяє написати звернення до ЦНАП, та інших комунальних установ, а також оцінити роботу чиновників чи комунальних установ, та підписати петицію  до селищної ради.  Варто зазначити, що чат-бот має прямий зв’язок із порталом електронної демократії E-DEM, до якого підключена селещна рада. 
Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві заклади та служби.

У меню сервісу існує можливість отримати консультацію по найбільш популярних  адміністративних послугах, дізнатися інформацію про місце та умови їх отримання, записатись до електронної системи управління чергою до відділень ЦНАП, замовити та/або отримати послуги в електронному вигляді через державні та муніципальні сервіси, отримати відповіді на часті питання, повідомити про корупцію, написати скаргу на посадову особу, зайшовши у  розділ звернення, вибравши ту чи іншу установу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень