Крижопільська селищна рада
Тульчинський район, Вінницька область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Які особливості прийняття заяв та документів на державну реєстрацію прав?

Дата: 31.05.2021 11:27
Кількість переглядів: 564

Фото без описуВідповідь:

Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (далі – Закон) у ст.18,20 та п.6-16 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою КМУ від 25.12.2015 № 1127 передбачено певні особливості прийняття документів на державну реєстрацію.????????????

Так, державна реєстрація прав проводиться шляхом звернення заявника до суб’єкта державної реєстрації прав (виконавчі органи сільських, селищних та міських рад; районні державні адміністрації) або нотаріуса, з урахуванням принципу територіальності, а саме:

  ???? державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя за місцезнаходженням нерухомого майна;

  ???? державна реєстрація обтяжень речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.

Перелік осіб, які можуть бути заявниками визначено п.3 ч.1 ст.3 Закону, зокрема:

  ???? у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав - власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло, перейшло чи припинилося речове право, або уповноважені ними особи;

  ???? у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення обтяження речових прав - орган державної влади, його посадова особа, якими встановлено, змінено або припинено обтяження, особа, в інтересах якої встановлено, змінено або припинено обтяження, або уповноважені ними особи;

   ???? тощо.

Заявник подає для реєстрації оригінали документів, передбачені законодавством (їх копії, оформлені ОДВ чи ОМС, у встановлених випадках), в паперовій або електронній формі.

   При цьому, станом на сьогодні не запроваджена технічна можливість подання заяв в електронній формі. 

   Також, законодавство не передбачає подання документів поштовим відправленням, а виключно за особистим зверненням заявника.????????

Під час прийняття заяви державним реєстратором встановлюється особа заявника:

? встановлення особи громадянина України здійснюється за паспортом або за іншим документом, що посвідчує його особу, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

? особа іноземця або особи без громадянства встановлюється за національним, дипломатичним чи службовим паспортом іноземця або іншим документом, що посвідчує його особу;

 

? у разі подання заяви уповноваженою на те особою встановлюється обсяг її повноважень на підставі:

       ? документа, що підтверджує повноваження законного представника особи (наприклад, для батьків – свідоцтво про народження, для усиновлювачів, опікунів – відповідне рішення суду); 

       ? нотаріально посвідчена довіреність. Дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, перевіряється за допомогою Єдиного реєстру довіреностей. Законодавство також передбачає можливість визнання довіреностей, виданих відповідно до законодавства іноземних держав, у разі належного їх оформлення;

       ? відомості Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (про керівника або особу, уповноважену вчиняти певні дії, у тому числі положення установчих документів відповідної юридичної особи).

   ????Заява про проведення реєстраційних дій не приймається в разі:

  → відсутності документа про оплату адміністративних послуг, або внесення відповідної плати не в повному обсязі;

  → невстановлення особи заявника чи обсягу його повноважень;

  → відсутності в Державному земельному кадастрі відомостей про земельну ділянку – коли заява подається щодо земельної ділянки.

Державний реєстратор за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав формує та реєструє заяву в базі даних заяв.????‍????У разі відсутності зауважень до відомостей, зазначених у заяві, заявник проставляє власний підпис на ній.

Коли суб’єкт права звільнений від сплати адміністративного збору заявник пред’являє документ, що підтверджує право на таке звільнення, з якого державним реєстратором виготовляється копія, що додається до підписаної заяви.

За бажанням заявника у заяві зазначається інформація про здійснення з ним зв’язку (абонентський номер мобільного телефона та/або адреса електронної пошти).??

З поданих заявником документів виготовляються електронні копії шляхом сканування, що долучаються до зареєстрованої заяви та реєстраційної справи в електронній формі.

   Не скануються в Державний реєстр прав ?:

  ◊ паперова форма заяви, підписаної заявником; 

  ◊ документ про сплату адміністративного збору;

  ◊ копія документа про звільнення від сплати адміністративного збору.

?? Всі інші подані документи підлягають обов’язковому скануванню, у тому числі ті, що підтверджують повноваження представників.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних