Звіт про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта
Рішення 34 сесії 8 скликання від 30.06.2023р. № 1317 «Про Правила розміщення зовнішньої реклами на території Крижопільської селищної територіальної громади»
1. Вид та назва регуляторного акта:
Рішення 34 сесії 8 скликання від 30.06.2023р. № 1317 «Про Правила розміщення зовнішньої реклами на території Крижопільської селищної територіальної громади».
2. Виконавець заходів з відстеження результативності:
Крижопільська селищна рада.
3. Цілі прийняття акта:
- встановлення економічно обгрунтованої плати за користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами в залежності від місця встановлення об’єктів зовнішньої реклами та виду рекламного засобу і плати за проведення демонтажу об’єктів зовнішньої реклами;
- запобігання самочинного та безоплатного розміщення конструкцій зовнішньої реклами на території населених пунктів Крижопільської селищної територіальної громади;
- створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору економіки на території Крижопільської селищної територіальної громади;
- створення системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами;
- приведення нормативно-правового акту місцевого самоврядування у відповідність до вимог чинного законодавства України.
4. Строк виконання заходів з відстеження результативності:
з 01.07.2024р. по 01.08.2024р.
5. Тип відстеження:
Повторне відстеження
6. Метод одержання результатів відстеження результативності:
Для проведення повторного відстеження використовувалися статистичний та аналітичний методи одержання результатів відстеження шляхом проведення відповідного аналізу надходжень до місцевого бюджету, відстеження кількості укладених договорів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність, а також способи одержання даних:
Для проведення повторного відстеження результативності даного регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
-кількість виданих дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами;
-сума надходжень до місцевого бюджету від сплати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності:
Показник |
01.07.2022р.-31.07.2023р. |
01.07.2023р.- 31.07.2024р. |
Відхилення, +/- |
Відхилення% |
Кількість виданих дозволів, од. |
3
|
5
|
+2 |
+66,67%
|
Сума надходжень до місцевого бюджету від сплати за право тимчасового користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, грн |
31115,64 |
52421,97 |
+21306,33
|
+68,47%
|
Динаміка зміни попиту на послуги укладання договорів за користування місцем встановлення об’єктів зовнішньої реклами зросла майже удвічі. Суб’єкти господарювання повідомлені про даний регуляторний акт шляхом опублікування інформації на офіційному сайті Крижопільської селищної територіальної громади. Спірні питання, які можуть виникати між суб’єктами розміщення реклами та органом, уповноваженим видавати договір за користування місцем встановлення об’єктів зовнішньої реклами, за період відстеження відсутні. Скарги мешканців громади на стан об’єктів зовнішньої реклами за період відстеження відсутні. Скарги та пропозиції мешканців громади з питань розміщення об’єктів зовнішньої реклами за період відстеження відсутні.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:
Прийняте рішення «Про Правила розміщення зовнішньої реклами на території Крижопільської селищної територіальної громади» має позитивний результат, оскільки збільшує надходження до місцевого бюджету у важкий воєнний час. Соціально-економічні наслідки даного регуляторного акту будуть ще більш відчутні по завершенню війни, оскільки збільшиться кількість укладених договорів за користування місцем встановлення об’єктів зовнішньої реклами, що в свою чергу призведе до зростання рівня надходжень до місцевого бюджету. Окрім кількісних показників, прийнятий регуляторний акт має позитивні якісні показники, оскільки сприяє позитивному іміджу органу місцевого самоврядування; забезпечує рівні умови для всіх категорій суб’єктів господарювання громади; вказаний нормативно-правовий акт приведено у відповідність до вимог чинного законодавства України. Періодичні відстеження регуляторного акта «Про Правила розміщення зовнішньої реклами на території Крижопільської селищної територіальної громади» будуть здійснюватися кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
|
|
Заступник селищного голови
з питань діяльності виконавчих органів ради Ганна МОСТОВИК